Nothing Found
Sorry, no posts matched your criteria
Nodig je familie en vrienden uit, er staat voor elk wat wils op het menu!
Op beide kerstdagen kan iedereen 3- gangen á la carte bestellen voor de speciale prijs van €29,50.
Op 1ste kerstdag verzorgt Hue Blanes Trio (piano – bass- sax) heerlijke live jazz deuntjes tijdens het diner.
Op 2de Kerstdag draait DJ Skipper de gezelligste kerstklassiekers op vinyl.
Voor alle kinderen zijn er leuke knutsel-cadeautjes, een kindermenu of pizza!
Reserveren kan vanaf 17.00 en vanaf 20.00 uur
Reserveer hier alvast je tafel.
De Grote Markt is altijd open, de Grote Markt staat altijd aan.
Festivals, feestjes, eetfestijnen, jazz, bakkies & tequila-nachten en dat mag heel Nederland weten!
Binnen de horecagelegenheden op de Grote Markt is er elke dag wel iets te vieren, te vergaderen, te borrelen of te dineren. Hoe meer kaarsjes hoe groter de taart, niks moet en alles mag. In jouw ideale wereld is het vandaag feest en morgen ook. Als reserveringsmedewerkers ben jij meer dan de kers op de taart. De organisatie van een bijeenkomst neem jij volledig uit handen, zodat de gastheer of vrouw hier geen omkijken meer naar heeft. Niet stijfjes, wel goed geregeld, dat is het idee.
Je bent verantwoordelijk voor het gehele reserveringsproces van A tot Z voor groepen en partijen. Je denkt mee met de wensen van de gasten en je weet van elke budget een passend voorstel te maken. Dit verwerk jij in het (reserverings)systeem. Tevens houd je nauw contact met je collega’s op de vloer om de voorbereiding en de uitvoering van een reservering zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. Daarnaast onderhoud je contact met bestaande relaties, bedenk je ludieke acties én vind je het leuk om met je marketing-collega’s nieuwe plannen te smeden. Je werkt nauw samen met de marketingafdeling.
Taken:
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten (van aanvraag tot factuur)
• Het opstellen van maatwerk offertes en bevestigingen
• Zorgen voor een juiste administratieve verwerking van offertes en reserveringen
• De communicatiestroom betreft alle offertes, reserveringen, opties, aanbetalingen en prijsonderhandelingen
• Facturatie en lichte administratieve werkzaamheden
• Behoefte en vernieuwing signaleren
• Sparren over marketingcampagnes, doelgerichte salesacties en arrangementen.
• Aanspreekpunt voor collega’s (van alle horecagelegenheden) over de geboekte partijen
Profiel:
• MBO/ HBO niveau. Met voorkeur binnen de hospitality of soortgelijk
• Commerciële drive en goede communicatieve skills
• Minimaal 1 jaar ervaring in een relevante werkomgeving
• Zelfstandig, ondernemend en pro actief
• Goed organisatie vermogen
• Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal
• Kennis van Word en Excel
Wij bieden:
• Een contract voor 24 uur per week | maandag t/m vrijdag
• Een bruto maandsalaris van maximaal 2.470,- op basis van een fulltime dienstverband
• Een gezellige werkplek op het kantoor van de Grote Markt
• Uitstekende bakkies, middelmatige humor en bovengemiddelde passie voor de zaak
Reageren kan per email tot en met 22 december 2019
Stuur je C.V. en motivatie naar: alice@gmdh.nl
Wil je reserveren voor een groep van 15 personen of meer, vul dan onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!